I. Obecné informace
Všechny uváděné ceny jsou včetně DPH.
II. Jak nakupovat
Začnete výběrem hlavní kategorie z menu v horní části stránky. Zboží ve většině kategorií můžete filtrovat podle různých parametrů včetně ceny. Kliknutím na název produktu zobrazíte stránku s podrobnostmi o vybraném zboží a jeho plnou fotogalerii, pokud je k dispozici.
Vybrané zboží můžete vložit do košíku buď přímo ze seznamu kliknutím ikonu košíku, nebo z detailu produktu kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“ nebo kliknutím na jeho cenu.
U zboží, které má různé varianty (např. velikosti oblečení), je třeba věnovat zvýšenou pozornost výběru správné varianty z rozbalovací nabídky. Cena uvedená v seznamu zboží je za základní variantu (např. nejmenší velikost). Aktuální cena za Vámi vybrané zboží v požadované velikosti či barvě se zobrazí teprve po výběru varianty a najdete ji také po vložení do Košíku.
Pokud chcete více kusů od jednoho zboží, můžete tak učinit volbou příslušného množství v detailu produktu nebo později v Košíku. Aktualizaci celkové částky za nakoupené zboží po změně počtu kusů proběhne automaticky.
Ve chvíli, kdy máte veškeré požadované zboží v Košíku, kliknete na tlačítko „Dokončit objednávku“ a bude Vám zobrazena stránka s Objednávkou.
III. Jak objednávat
Pro objednávání zboží z našeho obchodu není nutná registrace.
Na stránce s Objednávkou je povinné vyplnit všechny údaje vyjma volitelné položky Název firmy. Vaše osobní údaje budou použity pouze k vyřízení provedené objednávky a kontaktu s Vámi v případě nejasností (např. momentální nedostupnost objednaného zboží). Více informací o ochraně Vašich osobních údajů naleznete v článku IV. Ochrana soukromí.
V nabídce Způsob dopravy a platby máte na výběr dvě možnosti:
- Dobírka. Objednané zboží Vám bude odesláno poštou na dobírku. Zboží posíláme obchodním balíkem a za poštovné a balné účtujeme 130 Kč. Na dobírku zasíláme balíky jen do váhy 25 kg a maximální délky 100 cm. Přes tuto délku je účtován příplatek za atypický balík 280 Kč. Balíky o vyšší váze po domluvě.
- Osobní odběr. Objednané zboží bude připraveno k osobnímu odběru v sídle společnosti v Jarníkově ulici 1985/23 v Praze 4. Při osobním odběru nelze platit kartou. Osobní převzetí je nutné předem telefonicky domluvit.
Po vložení objednávky do našeho systému Vám bude automaticky odeslán e-mail s informacemi o provedené objednávce. Totožnou podobu jako odeslaný e-mail má stránka s objednávkou, kterou si můžete po vložení objednávky do našeho systému vytisknout.
Výtisk stránky s objednávkou nebo automaticky odeslaný e-mail je určen jen pro Vaši potřebu a pohodlí, neslouží jako faktura! Faktura Vám bude zaslána společně s objednaným zbožím. Všechny uváděné ceny jsou včetně DPH.
IV. Ochrana soukromí
Po odeslání zboží budou Vaše osobní údaje uchovávány v našem systému pouze jako součást archivace vyřízených zakázek, tedy pouze pro naše potřeby.
Odesláním objednávky se nezavazujete k odebírání novinek z našeho sortimentu ani dalším nevyžádaným e-mailům (automaticky zasílané potvrzení o vložení objednávky do systému není považováno za nevyžádaný e-mail. V případě nejasností ohledně Vaší objednávky Vás budeme nejprve kontaktovat na uvedeném telefonním čísle. Pokud bychom Vás nezastihli, pokusíme se Vás poté kontaktovat prostřednictvím uvedeného e-mailu.
Vaše osobní údaje zadané při odesílání objedávky nebudou poskytnuty třetí straně.
GDPR – informace o zpracování osobních údajů při využívání e-shopu Budosport
V. Reklamace a záruka vrácení zboží
Pokud si spotřebitel nakoupí zboží přes e-shop, tak má ze zákona možnost od smlouvy odstoupit do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení začíná obecně běžet ode dne uzavření smlouvy. Pokud se však jedná o nákup zboží, tak ode dne převzetí zboží.
Na veškeré spotřební zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Pro případ nákupu přes e-shop běží záruční doba ode dne doručení zboží na vaši adresu, případně od osobního převzetí.
Prodejce je ze zákona povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den, kdy byla reklamace uplatněna. Prodejce v této lhůtě musí sdělit, jakým způsobem o reklamaci rozhodl, zda jí vyhoví, nebo ji zamítá. Prodejce musí v této lhůtě vadu rovněž odstranit, tedy věc opravit, zajistit vrácení peněz či poskytnout požadovanou slevu. Pokud prodejce lhůtu 30 dnů překročí, aniž by se s vámi předem výslovně domluvil, že vyřízení reklamace může trvat déle, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.